Take my breath away MV


不多說,聽歌吧。
歌詞:
===

Watching every motion in my foolish lover s game
On this endless ocean finally lovers know no shame
Turning and returning to some secret place inside
Watching in slow motion as you turn around and say
Take my breath away Take my breath away

Watching I keep waiting still anticipating love
Never hesitating to become the fated ones
Turning and returning to some secret place to hide
Watching in slow motion as you turn to me and say
Take my breath away

Through the hourglass I saw you
in time you slipped away
When the mirror crashed I called you
and turned to hear you say
If only for today I am unafraid
Take my breath away Take my breath away

Watching every motion in this foolish lover s game
Haunted by the notion
somewhere there s a love in flames
Turning and returning to some secret place inside
Watching in slow motion as you turn to me and say
Take my breath away My love take my breath away
===

七月。
我的電費依據假日跟晚上睡覺開冷氣的趨勢看來,
這期恐怕沒辦法再省10%,
然後獲得抽獎資格了。
未免太熱了吧。
前幾天甚至還出現37度的高溫,
猶記得數年前跟著家人來台北,
那天氣溫高達34度而已,我就快熱昏了。
大概是人長大,連適應氣候的能力也跟著長大了吧。

我的頭髮大概也因為夏天也跟著成長快速,
到今天也才三個禮拜吧,長度已經恢復到原來沒剪過的八成左右。
如果要剃度出家的話,剃刀要換好幾把了。
(至於為啥沒事會想剃度…就跟某因素有關了…)

M速食店推出的收集地產中獎活動,在今天看到新聞時說到,
全台灣恐怕只出一張特獎。
我就說嘛,我只要台北、高雄店各分一分,
有誰那麼閒特地去跑到南部吃麥當當,
而且還不保證會抽到最後關鍵那一張?
萬一情況是,某人收集到某大獎三張貼紙的某兩張,
姑且稱為A、B兩張, 另一個人則是B、C兩張,
請問誰要成全誰?
更有可能是ABC三張一人一張,三個和尚沒水喝。
(前提是麥當當沒有騙人不出貼紙…)

真是愛做夢。總是幻想自己可以一夕致富,
但最常見的情況是,某天一個意外,又要丟錢出來。
就像報帳,因為匯差,我還要貼六百多回去。
以我的工作內容而言,我再也不會碰到國外委員了。
這次報帳足足讓我損失慘重,堪稱衰神纏身。
不過呢,我想帶屎的來源應該是上頭那兩位吧,
補槍王加十幾場。一扯上他們真的沒啥好事。
(本段或許有點意氣用事,但我想有同感的人是不會計較的)

又要上班了。一直重複著漫無目標的五天,
以及稍微可以睡晚卻不知道上哪去的兩天假期,
日復一日,我也有點煩了。

留言

這個網誌中的熱門文章

〔密技〕設定EXCEL列印範圍

五個千萬不要因為太好奇而去的地方

〔密技〕更改硬碟序號